Number of the records: 1
Jakou funkci má ve společnosti sociální reklama?
Title Jakou funkci má ve společnosti sociální reklama? Author info Dagmar Dušková, Marcela Zamazalová Author Dušková Dagmar Co-authors Zamazalová Marcela Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 14, č. 5 (2006), s. 123-131. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2006. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords Česko * USA * organizácie neziskové * história * pojmy * marketing sociálny * kampane reklamné * reklama Annotation Vymedzenie pojmu sociálna reklama v marketingovej literatúre. Sociálny marketing ako širší pojem sociálnej reklamy. História sociálnej reklamy v Česku. História sociálnej reklamy v USA. Subjekty sociálnej reklamy. Rozdiely sociálnej a komerčnej reklamy. Neziskové organizácie v sociálnej reklame. Významné sociálne kampane v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-5
article
Number of the records: 1