Number of the records: 1
Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi
SYS 0066391 LBL 01486naa$$2200229$$$450$ 005 20240502071804.7 100 $a 20071108d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi $f Zora Trnková 330 $a Charakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0066046 $1 010 $a 978-80-225-2380-6 $1 200 1 $a EDAMBA 2007 $e 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007 $f prepared by: Helena Strážovská - EDAMBA gestor $z eng $v S. 417-422 $1 210 $a Nové Zámky $c SECOS $d 2007 $1 215 $a 472 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20071108 $g AACR2 830 $a Nevykázané na MŠ SR
Number of the records: 1