Number of the records: 1  

Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi

  1. SYS0066391
    LBL
      
    01486naa$$2200229$$$450$
    005
      
    20240502071804.7
    100
      
    $a 20071108d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Meranie kvality vzťahu so zákazníkmi $f Zora Trnková
    330
      
    $a Charakteristika marketingu. Spokojnosť zákazníkov ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti podniku. Udržanie si zákazníka. Následok zákazníckej nespokojnosti strata zákazníka. Plnenie zákazníckych potrieb a želaní. Klasifikácia zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0066046 $1 010 $a 978-80-225-2380-6 $1 200 1 $a EDAMBA 2007 $e 10. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prác doktorandov : Nové Zámky, apríl 2007 $f prepared by: Helena Strážovská - EDAMBA gestor $z eng $v S. 417-422 $1 210 $a Nové Zámky $c SECOS $d 2007 $1 215 $a 472 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071108 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykázané na MŠ SR
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.