Number of the records: 1  

Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov

  1. Title Systémový prístup k marketingovej stratégii - cesta k zvýšeniu konkurencieschopnosti podnikov
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Konkurenceschopnost podniků : sborník příspěvků z mezinárodní konference : Brno, 5.-6. února 2008, Část II.. S. 397-406. - Brno : Masarykova univerzita, 2008. ISBN 978-80-210-4521-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationV dnešnej konkurencii môže byť úspešný iba podnik. ktorý zvládne všetky systémové väzby moderného marketingu. Za rozhodujúce systémové prvky prístupu k marketingovej stratégii autor považuje identifikovanie marketingovej stratégie ako súčasti systému komplexnej startégie podniku, využitie prvkov viacerých typov marketingovej stratégie v marketingovej stratégii daného podniku, systémovú postupnosť krokov tvorby a realizácie marketingovej stratégie podniku a využitie všetkých dimenzií obsahu marketingu v marketingovej stratégii podniku.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00522-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.