Number of the records: 1  

Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí

  1. SYS0077228
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071910.6
    100
      
    $a 20080703a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí $f Zuzana Francová
    327
      
    $a Príspevok vznikol v rámci projektu VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" riešeného na pracovisku Obchodná fakulta EU v Bratislave
    330
      
    $a Terminologicko-teoretický základ vzťahového marketingu. Holistický marketing. Jeho zložky. Marketingové nástroje z pohľadu predávajúceho. Vzťahový marketing. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Vzťahový marketing v podmienkach spotrebiteľského trhu so zameraním na obchod. Zabezpečenie kvality v obchode. Ovplyvňovanie kvality marketingového vzťahu v maloobchode. Vhodnosť implementácie vzťahového marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148123 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 1, č. 1 (2008), s. 24-37 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2008
    541
    1-
    $a Modern approaches towards perception of relationships marketing within the global competitive environs
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080703 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.