Number of the records: 1
Modern marketing communication and consumer surveillance
SYS 0081936 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231011120239.7 100 $a 20080929a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Modern marketing communication and consumer surveillance $f Miroslava Heczková 330 $a Marketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147898 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $e vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal $d <The> New economy $v Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51 $1 210 $a Bratislava $c Národohospodárska fakulta EU $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003887 $a ochrana osobnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009032 $a Heczková $b Miroslava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080929 $g AACR2
Number of the records: 1