Number of the records: 1  

Modern marketing communication and consumer surveillance

  1. SYS0081936
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231011120239.7
    100
      
    $a 20080929a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modern marketing communication and consumer surveillance $f Miroslava Heczková
    330
      
    $a Marketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147898 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $e vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal $d <The> New economy $v Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51 $1 210 $a Bratislava $c Národohospodárska fakulta EU $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003887 $a ochrana osobnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009032 $a Heczková $b Miroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080929 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.