Number of the records: 1  

Efektivita není jenom náhoda

  1. Title Efektivita není jenom náhoda
    Author infoTomáš Bičík
    Author Bičík Tomáš
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 11 (Listopad 2008), s. 30-31. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * kampane reklamné * značky výrobkov * komunikácia marketingová * efektívnosť
    AnnotationPredpoklady pre splnenie cieľa reklamnej kampane. Stanovenie kľúčových indikátorov úspešnosti kampane. Základné mediálne parametre: GRPs - počet zásahov na cieľovú skupinu, Reach - počet zasiahnutých jednotlivcov, frekvencia - priemerný počet zásahov na jednotlivca. Efektívna frekvencia. Efektivita vynaložených prostriedkov. Potreba skúmania vplyvu intenzity komunikačnej kampane na budovanie povedomia o značke a merať vplyv komunikácie na predaj.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.