Number of the records: 1  

Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu

  1. Title Častá úskalí smluvních vztahů v marketingu
    Author infoKarla Chlumská
    Author Chlumská Karla
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 50-51. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spolupráca podnikov * agentúry * firmy * vzťahy zmluvné * reklama * legislatíva * diela autorské
    AnnotationModelové situácie, ktoré môžu priniesť bezsenné noci a spôsoby, ako sa im vyvarovať. Problém úverovania zákazníkov a ich platobná neschopnosť. Zachovanie mlčanlivosti. Preťahovanie klientov či zamestnancov. Rámcová zmluva a dielčie objednávky. Zodpovednosť za právnu prípustnosť reklamy. Porušovanie autorských práv pri výberových konaniach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.