Number of the records: 1  

Kľúčové kompetencie vo vzdelávacom procese

  1. SYS0103552
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072127.8
    100
      
    $a 20091006a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kľúčové kompetencie vo vzdelávacom procese $f Oľga Škvarčeková
    330
      
    $a Zmyslom a cieľom vzdelávania je vybaviť všetkých jednotlivcov súborom kľúčových kompetencií a tak ich pripraviť na celoživotné vzdelávanie a uplatnenie v živote spoločnosti. Mať kompetencie znamená mať komplexnú vybavenosť osobnosti, ktorá umožní jednotlivcovi úspešne zvládnuť úlohy a situácie v živote, v ktorých sa dokáže primerane orientovať, vykonávať vhodné činnosti a rozhodnutia. Kľúčové kompetencie predstavujú spoločný základ pre európske systémy vzdelávania a odbornej prípravy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0103288 $1 010 $a 978-80-225-2810-8 $1 200 1 $a Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $e Bratislava, 10.9.2009 $d Informatization of society and its interaction with educational system $f zborník zostavil Peter Červenka $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001593 $a vzdelávanie celoživotné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $f 1958- $p EUBOBFKIO $9 100 $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091006 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.