Number of the records: 1
Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe
SYS 0103940 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072132.0 100 $a 20091008d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe $f Milan Oreský 330 $a Výsledky prieskumu o uplatňovaní systémov CRM, so zameraním na využitie softvérových produktov, ich prínosy k rozvoju vzťahov so zákazníkmi i dosahy na ekonomické výsledky podnikov. Vnímanie CRM pracovníkmi v podnikoch., dôvody implementácie systémov CRM, očakávania a príprava pracovníkov. Nosnou časťou je hodnotenie a využívanie systémov CRM vo výrobných podnikoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 317-321 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091008 $g AACR2
Number of the records: 1