Number of the records: 1  

Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe

  1. SYS0103940
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072132.0
    100
      
    $a 20091008d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe $f Milan Oreský
    330
      
    $a Výsledky prieskumu o uplatňovaní systémov CRM, so zameraním na využitie softvérových produktov, ich prínosy k rozvoju vzťahov so zákazníkmi i dosahy na ekonomické výsledky podnikov. Vnímanie CRM pracovníkmi v podnikoch., dôvody implementácie systémov CRM, očakávania a príprava pracovníkov. Nosnou časťou je hodnotenie a využívanie systémov CRM vo výrobných podnikoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 317-321 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091008 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.