Number of the records: 1
Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom
Title Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom Translation Synergy of trade and providing value to customers Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 42-56. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords obchod * racionalita ekonomická * marketing * synergia * zákazníci * maloobchod Annotation Vymedzenie prvkov racionalizácie, zefektívnenia a synergie obchodu, ktoré sú východiskom na poskytovanie hodnoty zákazníkom s ohľadom na efektívnosť. Prezentácia systému metrík marketingu v maloobchode. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01609-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1