Number of the records: 1
Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu
Title Základy a aplikácie kvantitatívneho marketingu Author info Tomáš Bačo Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-8. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4 Note VEGA 1/4604/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * pojmy * metódy kvantitatívne * správanie spotrebiteľa Annotation Charakteristika kvantitatívneho marketingu. Teoretické vymedzenie kvantitatívneho marketingu. Dôvody umožňujúce rozšírené využívanie kvantitatívneho marketingu. Primárne oblasti možného využitia kvantitatívneho marketingu. Kolízia kvázikoncepcie kvantitatívneho a kreatívneho marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1