Number of the records: 1
Inovácie v marketingovom manažmente (14)
Title Inovácie v marketingovom manažmente (14) Author info Albert Priehoda Author Priehoda Albert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 118-131. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords inovácia * podnik * technológie informačné * podnikanie elektronické * marketing manažment Annotation Inovácie v marketingovom manažmente sú nástrojom tvorby nových produktov, procesov, či nových foriem marketingovej komunikácie. Možnosti využitia informačných a komunikačných technológií pri inováciách marketingového manažmentu sa neustále rozširujú. Elektronické podnikanie predstavuje podnikateľský proces, ktorý využíva informačné technológie a informačné systémy na generovanie inovácií. Pre posúdenie potreby inovácie a výber objektu inovácie marketingového manažmentu podniku je možné použiť hodnotiaci model AAN Check list. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00912-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1