Number of the records: 1
Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice
Title Vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu TV stanice Parallel title Digitalization influence to a TV station marketing communication Author info Štefan Eisele Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 145-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * televízia * digitalizácia * legislatíva Annotation Očakávané prínosy digitálnej televízie. Komparácia analógového a digitálneho signálu. Rast ponuky reklamného priestoru a času na trhu. Prezentácia reklamného obsahu a legislatíva. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1