Number of the records: 1
Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu
Title Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu Author info Lenka Pčolinská Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 82-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0493/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * propagácia * tovar spotrebný * hypermarkety * zákazníci * centrá nákupné * experimenty Annotation Vplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00371-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1