Number of the records: 1
Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup
Title Mystery shopping znamená viac než fiktívny nákup Author info Zdenka Kadeková Author Kadeková Zdenka Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * služby * kvalita * kvalita tovaru * výskum * marketing * metódy Annotation Mystery shopping - tajný alebo fiktívny nákup - zaužívaná marketingová metóda slúžiaca k anonymnému a nestrannému hodnoteniu kvality poskytovaných služieb a zákazníckeho servisu. Dôvody odchodu zákazníkov ku konkurencii u amerických, európskych, slovenských spotrebiteľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1