Number of the records: 1  

Zhodnocení DM oblasti

  1. SYS0126393
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095435.0
    100
      
    $a 20110307a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Zhodnocení DM oblasti $f Tomáš Hájek
    330
      
    $a Direct marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 2 (Únor 2011) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 200 1 $a Direct marketing $e společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011 $v (2011), s. 8-9
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059135 $a Hájek $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110307 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.