Number of the records: 1
Zhodnocení DM oblasti
SYS 0126393 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095435.0 100 $a 20110307a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Zhodnocení DM oblasti $f Tomáš Hájek 330 $a Direct marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 2 (Únor 2011) $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212582 $1 200 1 $a Direct marketing $e společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011 $v (2011), s. 8-9 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001242 $a báza dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006446 $a telemarketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059135 $a Hájek $b Tomáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110307 $g AACR2
Number of the records: 1