Number of the records: 1
Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách
Title Komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách Parallel title Complex and system complaint management in organizations Author info Jana Urdziková Author Urdziková Jana Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 11, č. 1 (2010), s. 68-77. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2010. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords sťažnosti * reklamácie * riadenie systémové * organizácie * Slovensko Annotation Pojem sťažnosť podľa noriem ISO. Návrh pre komplexné a systémové riadenie sťažností v organizáciách na Slovensku, ktorý vznikol na základe realizovaného výskumu v oblasti manažérstva sťažností/reklamácií v podmienkach podnikateľskej praxe na slovenskom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-2
article
Number of the records: 1