Number of the records: 1
Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu
Title Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu Author info Daniel Kremsa, Adam Pardel Author Kremsa Daniel Co-authors Pardel Adam Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č. Apríl (2011), s. 50-51. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * produkty * propagácia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * komunikácia elektronická * internet * siete sociálne Annotation Predstavenie sociálnych sietí ako určitej komunity ľudí, ktorí sa stretávajú z dôvodu komunikácie, zábavy alebo trávenia voľného času. Najznámejšie sociálne siete v súčasnosti. Propagácia marketingových spoločností na sociálnych sieťach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2011: Január 2011-December/Január 2012
article
Number of the records: 1