Number of the records: 1  

Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu

  1. Title Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu
    Author infoPetr Kůta
    Author Kůta Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 8 (Srpen 2011), s. 50. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * propagácia * zákazníci * médiá * legislatíva
    AnnotationPodprahová reklama ako zakázaný spôsob lákania zákazníkov je opradená celou radou nejasností. Charakteristika podprahovej reklamy. Podrahové informácie fungujú a nevedomky človeka ovplyvňujú v jeho rozhodovaní. Podprahová verzus skrytá reklama. Platnosť zákona o regulácii reklamy a zákona o prevádzkovaní rozhlasového a televízneho vysielania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.