Number of the records: 1
Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences
Title Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences Author info Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 154-160. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etika Annotation Neuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01191-024, originál dokumentu
article
Number of the records: 1