Number of the records: 1
Prieskum trhu
Title Prieskum trhu Parallel title Market research Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh * trh spotrebiteľský * prieskum trhu * vzťahy trhové * stratégia marketingová * prieskum potrieb * nerovnováha trhová * výskum marketingový * výskum trhu Annotation Prieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1