Number of the records: 1
Vybraná specifika marketingu sociální firmy
SYS 0160822 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20221103130407.8 100 $a 20121015d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybraná specifika marketingu sociální firmy $d Social enterprise - selected specificks in marketing $f Radmila Herzánová 330 $a Využitie jednotlivých marketingových nástrojov v sociálnom podnikaní. Úspešný marketing sociálnej firmy a správne vymedzenie cieľových skupín, na ktorú má byť marketing zameraný. Sociálne podnikanie v širšom vymedzení. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0160624 $1 010 $a 978-80-557-0400-5 $1 200 1 $a Determinanty sociálneho rozvoja "Sociálna ekonomika a sociálna inklúzia seniorov" $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník príspevkov : X. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 24.-25. máj 2012 $f zostavovateľky Katarína Jakab, Gabriela Korimová $v S.[1-5] $1 210 $a Banská Bystrica $c Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $c Katedra verejnej ekonomiky a regionálneho rozvoja Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici $d 2012 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0026782 $a podnik sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0033207 $a podnikanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005769 $a služby sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044365 $a Herzánová $b Radmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121015 $g AACR2
Number of the records: 1