Number of the records: 1  

Vybraná specifika marketingu sociální firmy

  1. SYS0160822
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20221103130407.8
    100
      
    $a 20121015d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vybraná specifika marketingu sociální firmy $d Social enterprise - selected specificks in marketing $f Radmila Herzánová
    330
      
    $a Využitie jednotlivých marketingových nástrojov v sociálnom podnikaní. Úspešný marketing sociálnej firmy a správne vymedzenie cieľových skupín, na ktorú má byť marketing zameraný. Sociálne podnikanie v širšom vymedzení.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0160624 $1 010 $a 978-80-557-0400-5 $1 200 1 $a Determinanty sociálneho rozvoja "Sociálna ekonomika a sociálna inklúzia seniorov" $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník príspevkov : X. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 24.-25. máj 2012 $f zostavovateľky Katarína Jakab, Gabriela Korimová $v S.[1-5] $1 210 $a Banská Bystrica $c Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici $c Katedra verejnej ekonomiky a regionálneho rozvoja Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici $d 2012 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026782 $a podnik sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033207 $a podnikanie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005769 $a služby sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044365 $a Herzánová $b Radmila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121015 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.