Number of the records: 1  

Špecifiká nákupného správania v segmente seniorov

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Špecifiká nákupného správania v segmente seniorov. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 6-12. VEGA 1/0612/12
    Ohlasy:
    [4] HANZLÍČEK, Lukáš - KRESCANKOVÁ, Michaela. Starnutie obyvateľstva ako výzva pre maloobchodný reťazec Tesco Stores, a. s. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 16-32. VEGA 1/0134/14, VEGA 1/0612/12.
    [4] KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Determinanty udržateľnosti v osobnej spotrebe slovenských seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 24, s. 603-616. VEGA 1/0612/12, VEGA 1/0418/11.
    [4] KRESCANKOVÁ, Michaela. Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 244-255. VEGA 1/0612/12.
    [4] KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Pri energiách je najdôležitejšie EKO. Výskumná štúdia dôvodov šetrenia energiami u generácií X,Y a seniorov. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 25-32 CD-ROM.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Spa visit as a part of active ageing. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 123-130.
    [4] KRESCANKOVÁ, Michaela - ZÁMEČNÍK, Peter. The Potential of E-commerce as a Distribution Channel to Increase the Quality of Life of Seniors. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 287-296 CD-ROM.
    [2] KRESCANKOVA, Michaela. FACTORS WHICH FACILITATE SENIOR'S SHOPPING IN SELECTED RETAIL STORES. In MARKETING IDENTITY: DESIGN THAT SELLS, 2013, vol., no., pp. 137-151. ISBN 978-80-8105-546-1.
    [4] KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Nákupné zvyklosti pri nákupe potravín vo vybraných nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 5-17 CD-ROM.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.