Number of the records: 1
Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek
Title Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek Parallel title Spatial aspects of consumer behaviour in terms of methods of locating retail units Author info Pavol Kita, Ján Prílepok Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 43-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords maloobchod * predajne * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * marketing * geografia * systémy informačné geografické Annotation Lepšie pochopiť priestorové správanie spotrebiteľov umožňuje porozumieť obchodnej atraktívnosti maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implantácie. Priestorový prvok správania je priamo spojený s metódami lokalizácie maloobchodných jednotiek. Analýza metód lokalizácie predajní: klasické metódy, moderné metódy. Prístup založený na nákupných tokoch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01198-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1