Number of the records: 1
Creating the market - Die Anfänge der Werbung im 17. und 18. Jahrhundert
Title Creating the market - Die Anfänge der Werbung im 17. und 18. Jahrhundert Author info Philipp Luis Strobl Author Strobl Philipp Luis EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Source document Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Roč. 1, č. 2 (2012), s. 42-49. - Bratislava : EKONÓM, 2012. ISSN 1338-6743 Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords jazykoveda * nemčina * reklama * história Annotation Faktory, ktoré prispely k vzniku témy reklama z historického pohľadu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01721-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2012: 1-2
article
Number of the records: 1