Number of the records: 1
The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints
Title The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints Translation Marketingový kontrolný systém z teoretického a praktického hľadiska Author info Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing i rynek. Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * audit * kontrola * kontroling * distribúcia * marketing manažment Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00483-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 377.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1