Number of the records: 1
Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku
SYS 0174914 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073000.8 100 $a 20130826d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie konceptu fair trade na Slovensku $d Perception of Fair Trade in Slovakia $f Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová 301 $a VEGA 1/0418/11 330 $a Príspevok na základe výsledkov z realizovaného prieskumu poukazuje na to, ako slovenský spotrebiteľ pozná pojem Fair Trade, či vníma pri nákupe výrobky Fair Trade a aký je ich vplyv na nákupné rozhodnutia spotrebiteľov v súvislosti s princípmi trvalo udržateľnej spotreby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174364 $1 010 $a 978-80-225-3652-3 $1 200 1 $a Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba $d Sustainable marketing and sustainable consumption III : scientific papers – output of the research project VEGA no. 1/0418/11 Sustainable marketing and sustainable consumption $z eng $f Dana Vokounová a kol., zostavil Andrej Miklošík $g recenzenti Naděžda Klabusayová, Helena Labská, Eva Hanuláková $v S. 15-21 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [101 s., 5,05 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0044868 $a fair trade 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130826 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1