Number of the records: 1
Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov
Title Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov Parallel title Means-End-Chain Forschung der Jugendlichen Author info Emília Behanová, Janka Kopaničová Author Behanová Emília Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 6-19 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * hodnota * mládež * prieskum Annotation Prieskum, ktorého cieľom bolo bližšie nahliadnuť na zmýšľanie a správanie tínedžerov a zistiť, aké hodnoty majú dnešní tínedžeri, a to prostredníctvom otázok smerujúcich k ich vzťahu ku svetoznámemu fast foodu McDonald's. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00920-002, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 535.6 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1