Number of the records: 1  

Vnímanie značky Apple

  1. Title Vnímanie značky Apple
    Parallel titleApple brand perception
    Author infoBeáta Polťáková, Janka Kopaničová
    Author Polťáková Beáta
    Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 176-186 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia obchodná * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné * lojálnosť zákazníkov * značky výrobné * spotrebitelia
    AnnotationVýskum, zameraný na hodnotu značky Apple, a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. Vnímanie značky Apple spotrebiteľmi, aké majú s touto značkou asociácie, a prečo sa rozhodli zakúpiť si produkty práve tejto značky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00920-021, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF588.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.