Number of the records: 1
Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry
Title Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 45-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords predaj * marketing územia * výkonnosť * maloobchod * trh * segmentácia trhu * zákazníci * lojálnosť zákazníkov Annotation Vymedzenie a marketingové riadenie sektora predaja. Metóda triangulácie. Huffov model. Voronoiov diagram. Metóda založená na administratívnom rozdelení územia. Vymedzenie cieľového trhu z hľadiska hodnotovej segmentácie. Obchodné aktivity zamerané na získanie, posilnenie lojality zákazníkov a garantovanie ich nákupov. Vypracovanie stratégie a plánu obchodných návštev ako súčasť predaja. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00892-003, kópia plného textu
article
Number of the records: 1