Number of the records: 1
Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek
SYS 0178212 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221020084647.9 100 $a 20131029d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d cze 102 $a SK 200 1-
$a Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek $f Květa Olšanová 330 $a Prognóza demografického vývoja ČR do roku 2050. Charakteristika seniorského trhu a obvyklé stereotypy. Segmentačný proces. Prístupy k segmentácii straších spotrebiteľov. Vyspelí spotrebitelia - pohľad z uhla lifestylovej segmentácie TNS AISA. Positioning značiek pre zrelých spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0178090 $1 010 $a 978-80-225-3664-6 $1 200 1 $a Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 $d <The> Czech and Slovak Republic in international trade and business 2013 : adaptation a tool to promote the development strategy of the slovak and czech companies during the economic crises : proceedings $e adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013 $f zostavovateľ Daniel Krajčík $g recenzent Kajetana Hontyová, Soňa Ferenčíková $z eng $v S. 156-168 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a 220 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0053285 $a Olšanová $b Květa $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131029 $g AACR2
Number of the records: 1