Number of the records: 1
Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky
Title Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky Parallel title Utilization of neuromarketing in the process of creating and managing of the brand value Author info Jana Majerová Author Majerová Jana Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 373-380. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * neuromarketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * výrobky značkové * značky výrobné * hodnota Annotation Neuromarketing je progresívnou marketingovou koncepciou, ktorej používanie v súčasnosti vyvoláva veľmi kontroverzné reakcie, a to nielen celospoločensky, ale aj v rámci odbornej verejnosti. Implementovanie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1