Number of the records: 1
Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre
Title Analýza vplyvu reklamných médií na spotrebiteľské správanie v kultúre Author info Eva Režnáková Author Režnáková Eva Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 22-33. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * kultúra Annotation Proces spotrebiteľského správania. Modely spotrebiteľského správania. Proces rozhodovania o nákupe. Spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie na trhu kultúrnych produktov. Spoločenské faktory. Osobné faktory. Psychologické faktory. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-4
article
Number of the records: 1