Number of the records: 1  

Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR

  1. Title Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR
    TranslationAcceptance of sales promotion of domestic products by consumers in retail in the Slovak Republic
    Author infoVanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Denisa Bilohuščinová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * správanie spotrebiteľa * potraviny * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationVýskum etnocentrizmu slovenského spotrebiteľa a komunikačná kampaň v zameraní na podporu predaja domácich produktov v slovenskom maloobchode.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01553-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.