Number of the records: 1
Marketing a spotreba v období krízy
Title Marketing a spotreba v období krízy Translation The Marketing and consumption in the period of crisis Author info Peter Knapik Author Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 617-634. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotreba * spoločnosť konzumná * blahobyt * kríza hospodárska Annotation Identifikácia zmien v reakciách spotrebiteľov na prebiehajúcu krízu. Možnosti firiem prispôsobiť sa fenoménu vzniku "nového spotrebiteľa". Procesy spotreby v konzumnej spoločnosti. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01622-010, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1