Number of the records: 1
Trends in brand policy
Title Trends in brand policy Parallel title Trendy v značkovej politike Author info Michal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 163-168 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * konkurencia Annotation Značková politika ako významná súčasť marketingovej stratégie. Spojenie značky s produktom alebo jej vnímanie ako súčasti sortimentnej a komunikačnej politiky - stratégie. Interpretácia značiek ako symbolického prostriedku prezentovania osobnostných charakteristík, ktoré spotrebitelia preferujú. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00615-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1