Number of the records: 1  

Trends in brand policy

  1. Title Trends in brand policy
    Parallel titleTrendy v značkovej politike
    Author infoMichal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková
    Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 163-168 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * konkurencia
    AnnotationZnačková politika ako významná súčasť marketingovej stratégie. Spojenie značky s produktom alebo jej vnímanie ako súčasti sortimentnej a komunikačnej politiky - stratégie. Interpretácia značiek ako symbolického prostriedku prezentovania osobnostných charakteristík, ktoré spotrebitelia preferujú.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00615-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.