Number of the records: 1  

Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov

  1. Title Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov
    TranslationEthnocentrism of Slovak consumers
    Author infoLucia Vilčeková
    Author Vilčeková Lucia
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * značky výrobkov * rozhodovanie nákupné * pôvod tovaru
    AnnotationPojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.