Number of the records: 1
Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov
Title Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov Translation Ethnocentrism of Slovak consumers Author info Lucia Vilčeková Author Vilčeková Lucia Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * značky výrobkov * rozhodovanie nákupné * pôvod tovaru Annotation Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1