Number of the records: 1
Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu
Title Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu Parallel title Competition in the fashion clothing industry in the European market Author info Veronika Hrdličková Author Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords obchod * marketing * stratégia marketingová * politika sortimentná * odevy * značky výrobné * konkurencia Annotation Európsky trh v oblasti predaja módnych odevov a nadnárodné spoločnosti, ktoré sa úspešne etablovali na zahraničných trhoch. Charakteristika modelov riadenia a identifikácia atribútov podnecujúcich budovanie konkurenčnej výhody TOP 5 spoločností pôsobiacich v oblasti predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01137-008, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 468.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1