Number of the records: 1  

Strategický pohľad na environmentálnu udržateľnosť podnikania

  1. Title Strategický pohľad na environmentálnu udržateľnosť podnikania
    Author infoSimona Škorvagová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 115-126. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * politika environmentálna * podnikanie * výkonnosť * marketing environmentálny
    AnnotationChápanie trvalo udržateľného rozvoja. Environmentálna udržateľnosť. Udržateľnosť ako nevyhnutná súčasť podnikateľskej a marketingovej stratégie - strategický pohľad.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01452-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.