Number of the records: 1
Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní
Title Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní Parallel title Current companies' marketing strategies and their reflection in basic elements of marketing mix taking to account trends identified in consumer behaviour Author info Mária Šášiková Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. S. 107-119 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Staněk Peter ; Knapik Peter ; Workshop KMO. ISBN 978-80-225-4015-5 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing mix * správanie spotrebiteľa Annotation Marketingová stratégia tvorí jednu časť firemnej stratégie a je rozhodujúcou funkčnou stratégiou. Marketingová stratégia a jej čiastkové stratégie a strategické opatrenia: výrobková stratégia, - (značková stratégia), komunikačná stratégia, cenová stratégia, distribučná stratégia. Výsledkom riešenia problematiky predkladaného príspevku je formulácia základných východísk smerovania marketigových stratégií spoločností ovplyvnených finančno-hospodárskou krízou a tým aj zmenami v spotrebiteľskom správaní. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01739-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1