Number of the records: 1
Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami
Title Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami Parallel title Customer segmentation based on customer values: a case study on the food market Author info Sherzod Karimov Author Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 1 (2015), s. 19-31. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * segmentácia * hodnota * prieskum Annotation Hodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Teória hodnotového reťazca spotrebiteľa. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa na základe zoznamu hodnôt LOV. Vplyv pohlavia na hodnotovú orientáciu spotrebiteľa. Segmentácia zákazníkov na základe hodnôt. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00205-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
article
Number of the records: 1