Number of the records: 1  

Digitál: Po nadšení musí prísť rozum

  1. Title Digitál: Po nadšení musí prísť rozum
    Author infoVladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics
    Author Orgoňová Vladimíra
    Co-authors Czwitkovics Tomáš
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015). - Bratislava : News and Media Holding, 2015
    Trend top v reklame. Č. Jún (), s. 14-15. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * reklama * propagácia * médiá * televízia
    AnnotationPrečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 21-30 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.