Number of the records: 1
Digitál: Po nadšení musí prísť rozum
Title Digitál: Po nadšení musí prísť rozum Author info Vladimíra Orgoňová, Tomáš Czwitkovics Author Orgoňová Vladimíra Co-authors Czwitkovics Tomáš Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 23 (11. júna 2015). - Bratislava : News and Media Holding, 2015 Trend top v reklame. Č. Jún (), s. 14-15. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords internet * reklama * propagácia * médiá * televízia Annotation Prečo tradičné médiá nepatria do starého železa a online nie je všeliek. Online video ako najhorúcejší obsahový a reklamný artikel. Televízia - celosvetovo najsilnejšie reklamné médium. Pätnásťpercentný podiel online reklamy na celkových výdavkoch do slovenských médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 21-30 + 4 príl.
article
Number of the records: 1