Number of the records: 1
Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku
Title Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku Parallel title Specifics of marketing of organic products and regional foods in Slovakia Author info Ivan Hlavatý Author Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. S. 35-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-4110-7 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Note VEGA 1/0635/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords biopotraviny * regióny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja Annotation Integrovaná marketingová komunikácia podniku. Komunikačné kanály, prostriedky a médiá. Značka a jej význam. Dobre zvolená marketingová komunikácia pre regionálne potraviny môže zaručiť potrebný úspech. V predajni je zásadný každodenný kontakt so zákazníkmi, načúvanie ich potrebám, názorom a radám. Veľmi vhodným komunikačným nástrojom, stimulujúcim dopyt zákazníkov, je podpora predaja biopotravín. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00570-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 344.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1