Number of the records: 1
Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
Title Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie Translation European marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union Author info Viera Cibáková, Viera Čihovská Author Cibáková Viera Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. S. 9-21 CD-ROM. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015 ; Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska medzinárodná vedecká konferencia / Škultéty Peter ; Prusáková Viera. ISBN 978-80-89654-23-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * značky * politika cenová * Európa Annotation Vznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01089-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1