Number of the records: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov
SYS 0213304 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073543.4 100 $a 20160301d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné správanie spotrebiteľov $f Anna Krištanová, Jaroslav Dugas 330 $a Nákupné rozhodnutia vykonáva človek ako spotrebiteľ každý deň. Reaguje pritom na rôzne marketingové podnety, medzi ktoré patria najmä produkty, ich cena, promotion, spôsoby dodania, ako aj rôzne ďalšie iné ekonomické, technologické, kultúrne, ale aj politické stimuly. Na základe týchto stimulov spotrebiteľ reaguje a rozhoduje sa pre konkrétne produkty, značky, predávajúcich, ale aj pre množstvo, alebo čas nákupu. Všetci koneční spotrebitelia takto spolu vytvárajú spotrebiteľský trh. Spotrebiteľské správanie zahŕňa predovšetkým zjavné a pozorovateľné akty, akými sú nákup a spotreba. Sú to dôležité aspekty rozhodovacieho procesu spotrebiteľa. Spotrebiteľské správania sú mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0213282 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 11, č. 4 (2015), s. 37-44 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2015 541 1-
$a Shoppinng behaviour of consumers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0020502 $a Krištanová $b Anna $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0026742 $a Dugas $b Jaroslav $p EUBPHFKJK $4 070 $f 1967- $9 50 $T Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160301 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1