Number of the records: 1  

Determinants of customer relationship development

  1. Title Determinants of customer relationship development
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentIISES: International Institute of Social and Economic Sciences : proceedings of the 5th economic & finance conference, Miami: 09 -12 february 2016. P. 209-220 online. - Miami : IISES, 2016 ; International Institute of Social and Economic Sciences economic & finance conference / Akimoto Koji ; Bazantova Ilona. ISBN 978-80-87927-20-5. ISSN 2336-6044
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing vzťahový * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové * ruch cestovný
    AnnotationFaktory zlepšenia rozvoja vzťahov so zákazníkmi v sektore cestovného ruchu. Návrh opatrení na preskúmanie a zameranie sa na zákazníka v organizácií cestovného ruchu na Slovensku. Vzťah medzi úrovňou vzťahov so zákazníkmi a obchodnou výkonnosťou cestovného ruchu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00200-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.