Number of the records: 1  

Cesta k vytváření hodnoty zákazníka

  1. Title Cesta k vytváření hodnoty zákazníka
    Author infoVěra Vávrová
    Author Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * hodnota * výsledok hospodársky * podnik * analýza ekonomická * marketing
    AnnotationHodnotu zákazníka predstavuje súčasný a budúci príspevok zákazníka k ekonomickému výsledku firmy. Môže byť chápaný v dvoch rovinách - ekonomickej (kvantitatívnej) - ako hodnota obratu, výnosu, či zisku a mimoekonomickej (kvalitatívnej) - ako lojálnosť, doporučenia, vernosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.