Number of the records: 1
Integrace zákazníka do tvorby produktu
Title Integrace zákazníka do tvorby produktu Author info Gustav Tomek Author Tomek Gustav Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov Annotation Jednou z ciest interaktívneho spojenia so zákazníkom je jeho zapojenie do procesu tvorby produktu. Tento prístup je potrebné voliť nielen s cieľom vyhovieť potrebám zákazníka - a tým získať konkurenčnú výhodu pre vlastné produkty, ale samozrejme aj s perspektívou trvalého pripútania zákazníka, okrem iného aj pre získanie jeho hodnoty pre firmu. Schéma conjoint analýzy. Komplexný prístup k udržaniu zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1