Number of the records: 1  

Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?

  1. Title Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?
    Author infoMária Boťanská
    Author Boťanská Mária
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 9 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia * skupiny cieľové * komunikácia marketingová
    AnnotationCieľová skupina je základnou otázkou nielen pri tvorbe produktu a služby, ale akejkoľvek komunikácie či reklamy. Segmentácia zákazníkov je základom pre obchodnú marketingovú stratégiu. Nástroje merania pohybu zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.