Number of the records: 1
Tradícia lepšia ako marketing
SYS 0223709 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113084030.3 100 $a 20161024a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Tradícia lepšia ako marketing $f Júlia Mekyňová 330 $a Tradícia a kvalita nepotrebujú do neba volajúcu reklamu. Nostalgia a putá z minulosti sú účinnejšie ako masové kampane v sociálnych médiách. Renesancia starých dobrých produktov prišla koncom 90. rokov. Niektoré snahy výrobcov sladkostí o inováciu nevyšli. Socialistický recept môže fungovať aj v zahraničí. Večne živé produkty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277108 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $v Roč. 24, č. 20 (5. októbra 2016), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c PETIT PRESS $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003609 $a nápoje nealkoholické 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005788 $a socializmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0048135 $a Mekyňová $b Júlia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161024 $g AACR2
Number of the records: 1